دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دو هنرمند کرمانی که در حوزه سلامت و رسانه به ویژه پیشگیری از دخانیات فعالیت دارند، صبح امروز در حاشیه نشست خبری روز جهانی بدون دخانیات، تقدیر کرد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دو هنرمند کرمانی که در حوزه سلامت و رسانه به ویژه پیشگیری از دخانیات فعالیت دارند، صبح امروز در حاشیه نشست خبری روز جهانی بدون دخانیات، تقدیر کرد.