پویش ملی «من هم تست اچآیوی میدهم» همزمان با سراسر کشور از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال اجراست.

پویش ملی «من هم تست اچآیوی میدهم» همزمان با سراسر کشور از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال اجراست.