پژوهشکده آیندهپژوهی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان، امروز هشتم مهرماه میزبان رویداد دومین آزمایشگاه سواد آینده در دانشگاه بود که با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های کلان منطقه هشت کشور و با هدف تقویت نگاه آیندهنگر در حوزه سلامت و سیاستگذاریهای نوآورانه برگزار شد.


