دکتر مرتضی هاشمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ابلاغی، دکتر آناهیتا کارآموز، عضو هیات علمی گروه روانپزشکی دانشکده پزشکی افضلی پور را به عنوان سرپرست مرکز آمورشی درمانی شهید بهشتی منصوب کرد.

دکتر مرتضی هاشمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ابلاغی، دکتر آناهیتا کارآموز، عضو هیات علمی گروه روانپزشکی دانشکده پزشکی افضلی پور را به عنوان سرپرست مرکز آمورشی درمانی شهید بهشتی منصوب کرد.