مراسم گرامیداشت روز اورژانس و جشن پنجاه سالگی اورژانس و فوریتهای پزشکی، امروز پنجشنبه سوم مهرماه با حضور دکتر هاشمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، معاونین، مدیران و کارشناسان اورژانس برای اولین بار در تاریخ دانشگاه برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز اورژانس و جشن پنجاه سالگی اورژانس و فوریتهای پزشکی، امروز پنجشنبه سوم مهرماه با حضور دکتر هاشمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، معاونین، مدیران و کارشناسان اورژانس برای اولین بار در تاریخ دانشگاه برگزار شد.