Skip to main content

سنگ كلیه یک بیماری شایع دستگاه ادراری است. در گذشته تمام موارد سنگهای بزرگ كلیه، به روش عمل جراحی باز (عمل سنگ کلیه) و با ایجاد شكاف وسیع در ناحیه پهلو یا شكم درمان می شدند. در این روش بیماران تا چندین ماه از درد محل برش جراحی و عوارض ناشی از آن مثل فتق محل عمل، شكایت داشتند. خوشبختانه در چند دهه گذشته، با ابداع روش هایی مثل سنگ شكنی با امواج صوتی برای سنگهای كوچكتر از 2 سانتی متر و روش PCNL برای سنگهای بزرگتر از 2 سانتی متر، می توان اكثر سنگهای كلیه را به راحتی و بدون شكاف وسیع پهلو درمان نمود.

امروزه PCNL درمان طلائی سنگ های بزرگ کلیه و سنگ هایی که به سنگ شکنی جواب نمی دهند، می باشد. در این روش که چگونگی انجام آن را مرحله به مرحله در شکل و به روایت تصویر نشان می دهم شما با روش انجام آن آشنا خواهید شد.

در چه مواردی باید از روش PCNL برای خارج کردن سنگ های کلیه استفاده کرد؟

  • سنگ های بزرگ و سنگ شاخ گوزنی کلیه
  • سنگ های بالای 1.5 سانت که در لگنچه هستند.
  • سنگ هایی که به سنگ شکنی جواب نمی دهند.
  • سنگ هایی که محل اتصال لوله حالب به لگنچه کلیه را می بندند.

با توجه به تفاوت انواع جراحی بر اساس شرح حال بالینی و همچنین تفاوت خدمات دریافتی بر اساس درخواست بیمار و همراهان هزینه های درمان متفاوت می باشد که جهت کسب اطلاع دقیق می توانید با شماره 03491001818 تماس بگیرید.

برنامه دقیق شما پس از ورود به ایران

روز۱
ترانسفر از فرودگاه تا اقامتگاه-شام خوش آمدگویی
روز ۲
انتقال یه بیمارستان جهت ویزیت و مشاوره پزشک مربوطه-انجام آزمایش ها و گرافی ها-انتقال به اقامتگاه
روز۳
آماده سازی بیمارجهت عمل-ریکاوری-انتقال به بخش یا در صورت لزوم آی سی یو
روز ۴
انجام آزمایشات جهت کنترل وضعیت بیمار –ویزیت توسط پزشک مربوطه-تعیین رژیم-مشاوره در صورت احتیاج
روز ۵
کنترل وضعیت بیمار-ویزیت نهایی-آموزش به بیمار برای مراقبت های پس از ترخیص و انتقال به اقامتگاه-فراهم نمودن شرایط مناسب حال بیمار در اقامتگاه
روز ۶
انتقال به بیمارستان جهت ویزیت-در صورت حال مناسب و تایید توسط پزشک گشت شهری به بازار،گنبد جبلیه و ...-انتقال به اقامتگاه -همراهی بیمار و ترانسفر به فرودگاه-ارائه گیفت یادبود

Solverwp- WordPress Theme and Plugin