Skip to main content
رئیس هیئت مدیره و مسئولان بیمه دانا استان کرمان از بیمارستان مهرگان کرمان، بازدید و از نزدیک در جریان نحوه ارایه خدمات به بیمه شدگان قرار گرفتند.

رئیس هیئت مدیره و مسئولان بیمه دانا استان کرمان از بیمارستان مهرگان کرمان، بازدید و از نزدیک در جریان نحوه ارایه خدمات به بیمه شدگان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مهرگان، روز سه شنبه23خرداد ماه1402  نشستی با حضور جناب آقای دکتر عطری رئیس هیئت مدیره بیمه دانا و عضو سندیکای بیمه مرکزی به همراه مدیران محترم زیرمجموعه ایشان جناب آقای مشیری مسئول VIP بیمه دانا، جناب آقای رحیمی نژاد رئیس واحد تخصصی خدمات بیمه ای شعبه فردوسی تهران، جناب آقای مهندس نظری ریاست بیمه دانا استان کرمان،جناب آقای کرچیان معاون مالی پشتیبانی بیمه دانا استان کرمان،سرکار خانم دکتر کرباسی نماینده سندیکای بیمه گران استان کرمان وجناب آقای محمودی مسئول اداره رفاه آموزش و پرورش استان کرمان با جناب  آقای دکتر کرامت یوسفی رئیس بیمارستان مهرگان وتعدادی ازمسئولین بیمارستان در سالن کنفرانس این مرکز درمانی برگزار شد که دو طرف دیدگاه‌هایشان را درباره‌ی چگونگی مدیریت هزینه‌های درمانی مطرح کردند.
دکتر کرامت یوسفی  نیز در این دیدار، برای کنترل هزینه‌های درمانی بر هم‌اندیشی و تعامل مدیران بیمه ها تاکید کردوآن راضروری دانست.

ایشان همچنین افزودند با توجه به اینکه بیمارستان مهرگان کرمان در منطقه جنوب شرق کشور واقع گردیده و از استان های همجوار و مناطق محروم بیماران بسیار زیادی را پذیرش می کند این تعامل باعث کاهش هزینه های درمانی در راستای مشکلات بیمه شدگان عزیز می باشد.

مدیر کل بیمه دانا با بیان اینکه،ایجاد رضایت در بیمه‌شدگان پیش از هر عامل دیگری بستگی به تعامل بین بیمه دانا با این مرکز خدمت‌رسان است؛ افزود: ما خود را موظف به ارایه‌ خدمات با کیفیت و شایسته به این مرکز و تأمین رضایت‌مندی آنها می‌دانیم و برای این هدف از لحظه‌ای تلاش دست نخواهیم کشید.

در این نشست نیز درباره چگونگی پرداخت کدهای تعدیلی بیهوشی صحبت و تبادل نظر صورت پذیرفت و مقرر گردید پس از تایید بیمه پایه کدهای تعدیلی بیهوشی پرداخت گردند.

در ادامه این دیدار دکتر عطری از از تعاملات وتلاشهای بی وقفه مدیران بیمارستان مهرگان با بیمه دانا قدردانی و تقدیر به عمل آورد.

دکتر محمد یوسفی قائم مقام بیمارستان مهرگان نیز تاکیدنمودند: این بیمارستان با کارگیری تمام توان علمی و کارشناسی خود در جهت کنترل و کاهش هزینه های درمانی با بیمه دانا همکاری می نماید.

در پایان این دیدار،دکتر عطری و هیات همراه ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان از جمله روف گاردن ،بخش خصوصی،بستری سلامت،ICU  ،CCUو بخش جراحی از تعدادی بیمه شدگان تحت پوشش بیمه دانا عیادت به عمل آمد و درباره نحوه خدمات رسانی از آنها نظرسنجی به عمل آمد.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin